Iné služby > Marketing
Analýza konkurencie
Môžeme uskutočniť hĺbkové telefonické interview s konkurentmi pri zachovaní Vašej anonymity. Vieme vyhľadať jednotlivcov, ktorí majú informácie a získať tieto informácie legálnym a etickým spôsobom. V prípade, že Vaša konkurencia je rozsiahla a rozmanitá, naším sekundárnym výskumom Vám môžeme tiež pomôcť identifikovať priamych a nepriamych konkurentov v odvetví, analyzovať konkurenčné prostredie a konkurenčné sily, ktoré v ňom pôsobia. Štúdia môže napomôcť Vášmu plánovaciemu procesu vypracovaním profilu Vašich konkurentov, posúdením ich výkonnosti, stratégii, silných a slabých stránok, pripravovaných zámeroch a pod. Môžete tak získať lepší prehľad o Vašej konkurenčnej pozícii. Spravodajské štúdie však môžu byt, podľa vašich požiadaviek, zamerane len na určitú oblasť, napríklad na pripravované inovácie produktu konkurencie či na systém distribúcie ich produktov.
Profily konkurentov
V rámci podnikového plánovania alebo pri vstupe do novej oblasti podnikania, je potrebné mať nielen prehľad, ale aj hlbšie znalosti o konkurencii. Tieto štúdie Vám prinesú bližší pohľad na kľúčových konkurentov. Ich profily typicky obsahujú kontaktné údaje, vrátané pobočiek, geografické pokrytie, vlastnícku štruktúru, organizačnú štruktúru, údaje o zamestnancoch, krátku históriu, stratégie, finančné údaje, platobná disciplína, produktové portfólio. Profily tiež môžu obsahovať situáciu konkurenta v oblasti výskumu a rozvoja alebo licenčné, marketingové čí iné zmluvy a dohody.
Monitorovanie aktivít a stratégii konkurencie
Na základe analýzy sekundárnych zdrojov a hĺbkových telefonických a osobných interview a pri zachovaní vašej anonymity môžeme získať informácie o činnosti konkurencie etickým a legálnym spôsobom. Po dôkladnej analýze informácii z viacerých zdrojov, spracujeme pre Vás spravodajskú štúdiu, o pripravovaných zmenách, zámeroch a stratégiách konkurencie, ktoré by mohli pre vašu firmu znamenať určitú hrozbu.
Zhodnotenie nového hráča na trhu
Konkurenčnú situáciu v odvetví môže výrazne ovplyvniť aj vstup nového hráča do odvetvia. Akú veľkú hrozbu môže vstup takéhoto hráča a jeho produktov znamenať pre vašu firmu zhodnotíme v nasej štúdii. Podrobne charakterizujeme konkurenta a zameriame sa na analýzu jeho produktov. Odhalíme tiež jeho stratégie a plány do budúcnosti.
Konkurenčný benchmarking
V tomto type benchmarkingu môžeme porovnať napríklad produkty, ceny, distribučné stratégie, výkonnosť čí rôzne druhy podnikových procesov s vašimi a na základe toho vám navrhnúť oblasti a spôsoby zlepšenia sa.